Cursos de Nivell 0. Estiu 2020
El Comitè Tècnic de l'FCBQ convoca nous Cursos d'entrenador/a de Nivell 0 per aquest Estiu 2020 a Barcelona en format intensiu, matins, tardes i nits, a Girona en format intensiu i tardes, a Torelló en format tardes , a Campdevànol en format caps de setmana i Tarragona i Artesa de Segre en format Intensiu.
El Curs de Nivell 0 és el curs Federatiu que substitueix l'antic curs d'iniciació i de Monitor. Aquest és un curs que no requereix de prova d'accés i que, en cas d'aprovar-lo, permet reconèixer tres assignatures del Bloc Específic del curs de 1r Nivell de Tècnic Esportiu en Basquetbol (en LOGSE).
-
Oferta i horaris dels Cursos de Nivell 0 (click aquí)
La realització d'aquests cursos queda supeditada a l'evolució del covid-19 i a les directrius que en cada moment marquin les autoritats competents. El Comitè Tècnic de la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ) es compromet a seguir les mesures més exigents per garantir la seguretat d'alumnes i professors/es. Uns dies abans de l'inici del curs, les persones inscrites rebran informació detallada amb estrictes protocols de prevenció que seran d'obligat compliment.

Seus confirmades
Barcelona
Girona
Torelló
Campdevànol
Santa Perpètua de la Mogoda
Tarragona
Artesa de Segre
Inscripcions
Per a poder-se inscriure al Curs de Nivell 0 cal:
-
Efectuar la inscripció i el pagament mitjançant l'aplicatiu de l'FCBQ
-
Enviar per correu electrònic a l'adreça tecnic@basquetcatala.cat la següent documentació:
-
DNI de l'alumne escanejat per davant i per darrere
La inscripció es pot fer també de forma presencial a la seu de la Federació Catalana de Basquetbol o en les diferents Representacions Territorials en horari d'atenció al públic.
Les inscripcions als cursos es tanquen quan s'acaben les places o el dia abans d'inici del curs.
Segueix-nos a:
Si 15 dies hàbils abans del curs aquest no disposa del nombre mínim d'inscrits, l'FCBQ procedirà a suspendre'l, comunicant-ho als inscrits i donant la possibilitat de retornar els diners o realitzar una altra opció