Segueix el dia a dia als Campus de l'FCBQ

En aquest espai podeu trobar totes les cròniques dels nens i nenes del Campus de L'Escala 1.

Pots demanar més informació o adreçar les teves consultes a campus@basquetcatala.cat

Dia 14 de juliol:

Hola guapos i guapes,

Som la Meritxell, la Marina, l'Indra i la Ona i us explicarem el dia d'ahir. Vam arribar a l'alberg i a les 9.15 vam marxar cap al pavelló. Entrenament per estacions i cap a la platja.

Despres de dinar vam tenir una estona lliure per descansar. Ens va anar molt bé per què portem uns quants dies i ja comencem a estar cansades.

A la tarda, vam fer competicions de 5x5 al pavelló. Vam berenar de camí a l'alberg i quan vam arribar teníem preparada una gimcana molt divertida. Ens vam embrutar una miqueta, però ens ho vam passar molt bé.

Nosaltres vam marxar cap a casa però els que es queden a dormir ens han explicat que van acabar de mirar una pel•lícula i els va agradar molt.

Ja estem a l'últim dia. Avui al matí hem fet competicions de 3x3, d'habilitats i la final del two ball. Ara descansarem una mica i a la tarda ens espera la final del 5x5 i l'All Star. Estem aprofitant les últimes hores al maxim!!

Ens veiem demà!una abraçada a tots i totess!

Dia 13 de juliol:

Bona nit papis,

Estem a la recta final del campus…no volem que s’acabi. Avui ens ho hem passat molt bé. Hem fet estacions a l’entrenament del matí, després he manat a la platja i ens hem banyat. A la tarda hem tingut competicions de tir i 3x3, hem vist partits molt disputats i emocionants dels nostres companys. Abans de sopar hem anat a la platja i ens hem fet fotos per equips amb tots els monitors. Però lo millor de tot ha sigut la ruta nocturna per L’Escala, un lloc molt guay per venir de campus.

Demà més!

Infantil femení

Dia 12 de juliol:

Hola papis
Som la Silvia i la Laia. Ens hem llevat a les 8 i hem anat a esmorzar. Quan han arribat els diürns hem anat al pavelló on ens hem repartit en dos grups. El primer grup ha fet noves tecnologies i el segon entrenament de tir i 1x1 a les pistes de l’escola. Un bany a la platja i a dinar.
A la tarda hem fet el mateix però a la inversa. Un descans per sopar i seguim al pavelló jugant el 3x3 nocturn.
Un petó!

Dia 11 de juliol:

Hola hola,

Comencem el segon dia de campus a L’Escala amb moltes ganes. Avui al matí uns quants hem anat a fer caiac i uns altres han entrenat al pavelló. Després hem anat tots junts a la platja i ens hem banyat. A la tarda, abans d’anar a entrenar, hem tingut una estona lliure per poder jugar al ping pong i parlar amb els nostres amics. L’entreno de la tarda ha estat molt guai perquè hem fet competicions de tir i 5c5.

A la nit hem vist la película de Coach Carter, ens hem rentat les dents i marxem a dormir.

Bona nit! I fins demà!

Dia 10 de juliol:

Bon dia papis i mamis, al teclat les grans del campus per explicar-vos el dia d'ahir.
Ens vam aixecar i vam anar a esmorzar al menjador. Tot estava molt bo. Un cop vam acabar, vam dividir-nos en dos grups. Un grup que anaven a fer caiac i un grup d'entrenament.
Cadascú va anar a fer les seves activitats i després vam acabar reunint-nos a la platja abans de dinar.
Després de dinar vam tenir temps lliure per jugar a cartes, ping-pong, etc.
A la tarda vam fer competicions de tir i 5c5.
Un sopar una mica abans de l'hora prevista i cap fer una gincama d'aigua a la platja.
Dutxa i a dormir.

Una abraçada per tots i un petó molt gran.

PD:Ens ho estem passant molt bé!:)