Segueix el dia a dia als Campus de l'FCBQ

En aquest espai podeu trobar totes les cròniques dels nens i nenes del Campus de Tarragona 1.

Pots demanar més informació o adreçar les teves consultes a campus@basquetcatala.cat

Dia 1 de juliol:

Hola som les Laies, les Maries i la Júlia.

Avui ens hem llevat amb la cançó de despacito i estàvem rebentades. Al matí els entrenadors ens han preparat diverses estacions i més tard hem fet les finals del concurs de two ball, el d'entrades i el de triples. Després hem anat a "descançar". Quan ha passat l'estona hem filmat els tràilers de les películes (que han quedat molt bé). Seguidament hem fet un 3x3. Al vespre hem sopat pizza!! i per acabar el campus ho estem celebrat fent una gran festa.

Bona nit mamis i papis!

Dia 30 de juny:

Avui el diari el fem entre tots, pel matí ens hem despertat i hem anat a esmorzar, després hem anat a entrenar al pavelló. Hem fet treball per estacions. Tot seguit, hem anat caminant fins la part alta de tarragona on hem dinat a un parc.

Després de dinar hem descansat una estona abans de separarnos per grups per realitzat una gimcana pel casc antic. Al acabar hem anat a la platja on ens hem banyat ( uiii que fresqueta!!!)  i jugat a diferents esports. Per finalitzar hem tornat amb bus i després de sopar hem pujat a acabar la peli del dia anterior.

Dia 29 de juny:

Bon dia, aquest matí ens han despertat amb música dels monitors. Ens hem canviat, hem baixat a esmorzar i després  hem anat a entrenar. Ens han entrenat els monitors del curs d'entrenadors amb els quals compartim edifici, i els hem ajudat a aprovar el seu exàmen pràctic. Ha estat guai, ens han fet exercicis de tir, passe, bot i finalització.
Posteriorment hem anat a la piscina a refrescarnos i seguidament hem anat a dinar. Al acabar de dinar hem descansat 30min, i després  hem realitzat el tràiler.
A la tarda hem anat  a competir en partits de 5c5 amb els companys. També hem realitzat un concurs d'entrades, i així ha finalitzat l'entrenament.
Quan hem acabat l'entrenament, hem anat a sopar i ara veurem una peli.

Bona nit papis i mamis!!

Dia 28 de juny:

Hola ens diem Miquel M., Miquel D., Marc , Ferran, Pol.

Aquest de matí ens hem llevat i hem anat a esmorzar després hem pujat a les habitacions i ens hem canviat per anar al pavelló a entrenar. A l'entrenament per estacions hem utilitzat la màquina de tir, les llums i les pilotes intel·ligents. Després per refrescar-nos hem fet el joc de la bomba d'aigua.  Després hem anat a dinar, hem anat a les habitacions a dormir i més tard hem preparat el anunci T.V. Aleshores hem anat a entrenar i hem fet unes altres estacions. Jocs de bots amb diferents pilotes, contraatac i treball de passada. quan hem acabat hem tornat a la residència per sopar i ara ja ens preparem per jugar a les sardines.

Ens ho estem passant molt bé fins ara. Bona nit papis i mamis.

Dia 27 de juny:

Hola, som les Marines i la Mireia,

Avui ens hem llevat i hem anat a esmorzar, després hem pujat a la habitació i ens hem preparat per anar a entrenar. A l’entreno hem fet estacions i la competició de 2c2. Més tard ens hem preparat per anar a la Piscina Municipal, amb un “gorro” rosa que no ens agradava gens jajaja

Per la tarda hem seguit fent competicions però de 3c3. Quan hem acabat hem fet guerra d’aigua on els nens han deixat xops als entrenadors. I ara que ja hem sopat ens estem preparant per al 3c3 nocturn!!

Per cert, el joc de nit d'ahir va ser super xulo!!

Dia 26 de juny:

Hola, som ens diem Bernat, Pau, Martí i David.

Avui ha estat el nostre primer dia complet del campus, el primer que hem fet ha estat despertar-nos i he manat a esmorzar, a continuació hem tornat a les habitacions per rentar-nos les dents i preparar-nos per anar al pavelló a realitzar l’entrenament.

A l’entrenament hem treballat el dribbling i les finalitzacions. Després de la sessió ens hem ficat el banyador i hem realitzat un gimcana d’aigua. Ha estat molt divertit !!!

Després hem anat a dinar i després hem fet la “migdiada”. Un cop recarregades les energies he tingut una estona de lleure, abans d’anar al pavelló per disputar les competicions. Avui ens han tocat competicions individuals i també la fase prèvia del 2c2.

Ara hem acabat de sopar i ens preparem pel joc de nit, “Guineus, gallines i serps”, sembla que serà divertit.