Segueix el dia a dia als Campus de l'FCBQ

En aquest espai podeu trobar totes les cròniques dels nens i nenes del Campus de Sant Jaume d'Enveja.

Pots demanar més informació o adreçar les teves consultes a campus@basquetcatala.cat

Dia 7 de juliol:

LAST DAY, ens hem llevat sabent que l'últim dia de Campus teniam una sorpresa, hem fet equips de competicions per anar un al pavellò i d'altres quedar-nos al alberg, a la tarda hem canviat els papers. La sorpressa ens esperava al pavellò, ens han portat uns LED per fer jocs i competicions amb ells, i unes pilotes intel.ligents que et mesurava l'angle de tir, la potencia del Bot. A la nit ens han fet un video de tot el campus que ens ha agradat moltissim, i hem acabat amb una gran Festa de Cloenda!

GONZALO GIMENEZ IGUZQUIZA, Joana sabadell carrasco, JORDI PONS XAUBET, MIQUEL ORTIZ, AINA MIRON CLARA, David Guijarro Lara, Laura Milena Vasco, Albert Arques i Oller, Laura Moral Carrera, Ona Matarín Girard, Mariona Bertos llamas, Alexandra Garcia Galan, TANIT SANCHEZ SALVAT, Adriana bonany enguix, ALVARO DIAZ CASTRO, OM GARCIA VALLS, Ferran Mauri Guillén, NOA BARAZA  CAPDEVILA, Judit Florensa Sorribas, IVAN MONTULL CARRERA, MARC VERTUT VILADRICH, VICTOR CALPE PARRAS, Francesc Peñuela piñol.

Dia 6 de juliol:

Avui hem tornat a la rotina, pel matí hem entrenat al alberg i al pavelló i després hem fet piscina! A la tarda hem fet unes competicions amb un Joc d'escalfar molt xulo el BUSCAMINES, i unes competicions de 4x4. Ara a la Nit hem fet Cinema a la fresca, que per evitar que ens piquessin els mosquits ho hem fet en una sala gegant amb aire acondicionat! Demà acabarem la pelicula.

Bona nit

Gerard Alexandrescoff Gutierrez, Mireia Sanchez Turell, Carla Romero Benavente, Laia Doñate González, Marti Milian Clara, Elia Morga Gallina, Jordi Cusine Casas, Armand Gago Cornudella, Eduard Coll Comabella, Marc Jiménez López, Roger Guimerà Fernández, Martí Coll Bayé, Edgar Fernandez Ruiz, Marc Peris Redó, Carla Subirats Teruel, Silvia Forés Solé, Simon Aguilera Marin, Martí Bellot Pulido, Roc Alvarez Puig, Martí Córdoba Jiménez, Oscar Navarro Catala

Dia 5 de juliol:

"Avui hem començat el dia al Reves, hem fet Ginmcana d'aigua despres de l'esmorzar. Estavem tots barrejat al alberg, i hem acabat a la piscina ballan amb musica a dins de l'aigua. Per la tarda hem començat començat el 3x3 Mitxe i després de sopar al pavelló hem fet el TWO-BALL, em tornat al alberg i ara anem a descansar per dema estar a tope. BONA NIT!

Naia Beltrán López, Ana Gamero Otero, Oriol Morón Pizarro, Àbel Gómez Martín, Sergi Serarols Nieto, Arnau Pérez Arévalo, Hector Molina Reques, Marc Mir March, Chloe Moore Salas, Tadeo Andollo, Gerard Grifol Rovira, Pol Puig Creixell, Gerard Panosa Gutiérrez, Lucas Ainaga López, Andreu Navarro Porta, Anna Martorell Uria, Queralt Coromines Roma, Irene Asensio Ortega, Unai Rodrigues Castro, Miquel Berenguer Flores, David Jiménez Soms, Laura Edo Ramírez.

Dia 4 de juliol:

Avui hem fet competicions al matí els nens, i les nenes un entrenament més curt que la resta de dies, per fer una guerra de globus d'aigua. Per la tarda hem canviat els papers nenes 3x3 i nens activitat valors i deprés un entrenament. A la nit hem fet una ginmcana de Lideratge i col.laboració grupals" BONA NIT!

Laia nieto-sandoval carbonell, Antoni rodriguez nandum, Guillem moreno gimeno, Eudald balsells vidal, Xènia gonzàlez marquès, Gerard noguera marquez, Adrià dominguez espelt

Indiana diéguez lópez, Sara bonet alarcón, Nina padrosa  mons, Vicent gonel melich, Gemma reques obiols, Lucia lara jimenez, Pau castan sanchez, Pau marrón rosa, Arnau moya cervera, Marc garcia almirall, Iker garmendia frago, Àlex buera sànchez, Oriol lopez lopez, Cristina lavado ribas, Agusti cruelles garcia

Dia 3 de juliol:

"Avui hem canviat el torn d'entrenar, els nois al alberg i les noies al pavelló, Tots hem fet piscina cada grup al costat d'on s'entrena. A la tarda hem fet competicions individuals, col.lectives i el CuC per escalfar, ha sigut molt divertit. A la nit hem jugat a un pilla-pilla 3 grups tots pillavem a tots, això després de fer un SUPER CRIT del equip, per motivar-nos. BONA NIT"

Marc Rosell Lanza, Adria Palomas Vazquez, Laia Garcia, Max Gaspà Ibáñez, Mireia Moragas Perez, Martina Muñoz Moyano, Jan Fernandez Gimenez, Laia Camuñas López, Ona Barrufet Lozano, Pablo Morillo Cortés, Alex Cruz Urbaneja, Adriana Domingo Mañas, Judit Izquierdo Moreno, Judith Saiz  Fuentes, Adam Güell Aluja, Lluc Sendra Rubió, Marc Raya Martinez, Emma Berenguer Fernández, Elsa Navarro García, Joel Gómez Sánchez, Martina Borrellas Soberino.

Dia 2 de juliol:

Primer dia de Campus, hem començat el dia que ens han donat la motxilla de Campus per anar a entrenar, les nenes hem entrenat a les pistes del Alberg que són noves, i els nens em anat al Pavelló que és molt gran. Per la tarda hem fet competicions mitxes tots junts al pavelló. Ara a la nit abans d'anar a dormi hem fet tot de proves de Jocs tradicionals que ens ho hem passat super be! Bona nit fins dema!

Mariona Dichós Pey - Paula Moya Secanella - Aidan Mosegue Bermudez - Nicolas Gonzalez Guiu - Ariadna Bolancé Aguilera - Biel Minh Tomas Aguilar - Laura Cabero Flores - Marc Águila Patiño - Arnald Pannocchia Cruelles - Jana Llobet Soler - Ariadna Acosta Camacho - Alejandro Alba López - Jana Fuster Celma - Daniel Lorente López - David Montón López - Carles Guitart Navarrete - Joan Gomez Gonzalez - Andrea Ibáñez Granero - Ariadna Altadill Tatay - Pau Jordà Martinez