Segueix el dia a dia als Campus de l'FCBQ

En aquest espai podeu trobar totes les cròniques dels nens i nenes del Campus de L'Escala 2.

Pots demanar més informació o adreçar les teves consultes a campus@basquetcatala.cat

Dia 20 de juliol:

Avui ens ha costat una mica llevar-nos, però una vegada drets ja tornàvem a estar preparats per més bàsquet. Hem començat el dia amb un entrenament amb l'equip del 4c4 i una jornada de competició. Al matí semblava que no faria molt bon dia, però quan hem baixat a la platja feia sol i la sorra cremava. Després de dinar hem estat parlant entre tots com farem un petit vídeo conjunt, que gravarem demà al matí. I la tarda ha estat diferent: hem participat a unes Olimpíades amb 8 proves adaptades al bàsquet i dins del pavelló, on hem estat lluitant per aconseguir la millor marca: 100m llisos, tir al plat, natació sincronitzada, llençament de pes... Ens ho hem passat molt bé. A més, quan hem acabat, hem baixat a la platja i hem fet un Ironman per equips del 4c4! Córrer botant una pilota de bàsquet, nedar amb la pilota, córrer per la sorra amb la mateixa i anar per la vora de l'aigua a quatre grapes també amb la pilota. Cada equip hem fet quatre voltes i hem animat els companys com mai!
La nit ha estat més tranquil·la i hem anat al poble a prendre un gelat. I en acabar, directes al llit.

Dia 19 de juliol:

Avui ens hem canviat els papers amb els grups d'ahir. El grup de kayak s'ha remullat i  ha jugat a voley platja; el grup d'entrenament ha treballat de valent a pista i després ha anat a la platja amb la resta de companys.  Hem dinat i quan hem acabat el temps lliure hem tingut una tarda especial: hem fet sis hores seguides de 3c3 al pavelló. Hem començat a la tarda i entre berenar i sopar hem acabat a les 23:30h! En arribar a l'alberg hem caigut rodons al llit... Que no pari i demà més!

Dia 18 de juliol:

Avui ens hem dividit en dos: mentre uns entrenaven al pavelló, els altres han fet kayak. Tant de suor com d'aigua, hem acabat tots xops! Un banyet a la platja per refrescar-nos i a dinar... A la tarda hem fet competicions: una de tir que es diu "Fantasy" i els 4c4 per equips. N'hi ha que s'han pintat, han portat banderes i fins i tot mascotes per animar els seus.
Per acabar, després de sopar hem fet una competició de Furor, on hem cantat i ballat fins a suar. I ara a baixar pulsacions i a descansar!

Dia 17 de juliol:

Dia 16 de juliol:

FIRST DAY! Avui hem arribat a la tarda, ens hem instal·lat i ens hem presentat amb els que seran els nostres entrenadors i companys d'equip.

El bàsquet no podia faltar el primer dia i hem agafat les bambes per començar amb els entrenaments a tope! Com que encara no ens coneixem gaire entre nosaltres, hem fet un 3c3 barrejats fins les 19h. La dutxa a la casa ens ha sentat de 10 i hem anat a sopar ben nets. Després hem mirat la final de l'Europeu U20 femení, Espanya contra Eslovènia... Com juguen!!! I l'estona abans d'anar a dormir hem fet dos jocs per trencar el gel entre nosaltres. Ara a descansar al màxim i demà a tope amb els entrenos!